سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

تولد در تولد

1393/3/25 0:04
نویسنده : ساینا
583 بازدید
اشتراک گذاری

وااای امروز چه روز خوبی بود...تولد توی  تولد...تولدبابایی با تولد نیم سالگی شما توی یک روز افتاده....تولدنیم سالگیت مبااااااااارک پسر گلللللللللللللللللم ایشالا تولد 120/5 سالگیت خندونکبوس

    

تولدهمسرگلم و بابایی مهربون و طلاهم مباااارک باشه ..

ایشالا که همیشه تنش سالم باشه و سایه ش بالا سرمون...الــــــــــــــــــهی ...آمیــــــــــــــــــن

                

 اینم عکس صفحه گوگل بود بمناسبت تولد بابایی 

 

به این مناسبت رفتیم ددر و کیک خوجلی درست کردم...ولی حیف که آخرش به خوجلی اولش نشد 

 

اینم عکسش 

 

 

حالا ولش کن...بریم عکسای خوشگلتو ببینیم

سورنا در باغ آلبالووو

ایناروهم که تو خونه ازت گرفتیم

عااااشق اون قیافه ملوستم مامانی...عکسات کارت پستالیه

 

ایشالا همیشه لبت خندون باشه تنتم سالم پسر گلم....آمــــــین

فردا صب واکسن داری مامانی کلی ناراحتم

 

 

پسندها (6)

نظرات (16)

خاله زهرا
25 خرداد 93 11:03
ای جونم الهی من قربونت برم عسلم چقد خووووشکل شدی عزیزدلم عاشقتم خاله جونی. من همیشه دلم برات تنگه دیگه فرق نمیکنه تازه دیده باشمت یا نه
ساینا
پاسخ
فداای خاله مهربونم بشم منم دلم برات تنگ میشه هی هی
بهاره
25 خرداد 93 12:22
کیک شکلاتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ساینا
پاسخ
مامان مانی
25 خرداد 93 14:08
ای جونمممممممممممم خوشتیپپپپپپپپپ خاله عزیزممممممممممممممممممم
ساینا
پاسخ
فدات شم خاله جوونم...مانی خوشگله رو ببوس..دلم براش تنگ شده
ملی مامان رادینو راستین.
25 خرداد 93 15:34
ای قربون نگاهش بشممممم گوگولی من ..آلبالوی خالهههههههههههه
ساینا
پاسخ
فدای خاله ملی مهررررربووون و دوست داشتنی
زینب
25 خرداد 93 23:53
هلاکتم پسر خوشتیپ و خوشگل کلوپ آذر،هزار ماشالاه بوس
ساینا
پاسخ
فدات شم خاله زی جونمممم...پرنسس خوشگل کلوپم مال شماست نه مال منه
مونا
26 خرداد 93 1:33
ساينا جونم....ماجالا به اين بسر زيبات....و مادر هنرمند...عكاس بزرك...واقعا عكسات زيباست
ساینا
پاسخ
فداااات بشششم مونا جونمممم...عاااشقتم....مرررسی
الهام
26 خرداد 93 17:53
واکسنش که دیگه به خیر گذشت خداروشکر....ماشالله به پسر نازت....عکسای لختیش حرف نداره...عاااااالیه....آفرین به مامان بابا که از شازدمون اینجوری عکس میگیرند
ساینا
پاسخ
آره خداروشکر الهام خیلی راحت و خوب بود..خداروشکر فدات شم الهام جون..تو دیگه نکو خودت یه پا عکاسی
ابجی سجا
27 خرداد 93 15:44
اپیــــــــــــــم
ساینا
پاسخ
ابجی سجا
27 خرداد 93 15:45
الهی قربون اون خده هات بشم من
ساینا
پاسخ
خدانکنه آبجی سجا...کی بشه من بیام وبلاگت نی نی خوشگلمونو ببینم
شیما422
30 خرداد 93 23:05
وااااااای فدای تو گل پسر بشم الهی. چقدر آخه تو خوشمزه ای خاله. سورنای گلم دوست دارم
ساینا
پاسخ
ای جوونم..خاله مهربون و خوشگلم...سام جیگرمووببوس..خیلی دلم برات تنگ شده
پریسا
3 تیر 93 17:30
ووووووووووووووووویییییییییییییییییییییییییییییی فدات بشم عشقم خدایی عکسات کارت پستالیه
ساینا
پاسخ
فداات شممم عززیزدلمممم
سولماز
5 تیر 93 23:42
سلام در پناه خداوند شاد وخوش بزرگ شوی منهم سه قلو دارم سز برنی خوشحال می شم
ساینا
پاسخ
سلام سولماز جوون..وای خددا سه قلوو..چقد خوشگلو شیرین..خدا حفظشون کنهحتمن میام عزیزدلم
مامان سیده نیایش
15 تیر 93 18:10
چه نی نی نازی
ساینا
پاسخ
چشات ناز میبینه خاله جون
پریسا
24 تیر 93 10:26
سورنا خوش به حالت چه مامانه خوش سلیقه و هنرمندی داری. قدرشو بدون خاله قربونت بره
ساینا
پاسخ
قروونت خاله پری جونلطف داری
فهیمه
19 مرداد 93 2:44
قبون عکسای کارت پستالیت خوجل من اینم یه بوس آبدار از طرف محمد
ساینا
پاسخ
قربونت بشم داداشییی محمدمم
mobina
18 شهریور 93 18:06
vaaaaaaaaaaaaaaay khooooooooodaaaaaaaaaa in bache cheghad khoshgeleeeeeeee . kheyli nazo khoshgele . kheyleeeeeee googooli . asheghetam nazi
ساینا
پاسخ
ممنونم مبیناجونم....خیلی لطف داری عزیزم...چشات خوشگل میبینه..کدوم مبیناهستی عزیزم؟