سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

1سال و 9 ماهگی

1394/6/24 19:26
نویسنده : ساینا
580 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان...

الان که دارم نگاه میکنم از اول سال فقط 4 بار اومدم وبتو آپ کردم...به خدا وقت برام نمیذاری گل پسری...مخصوصا از وقتی که دیگه سرکارم میرم دیگه فرصت سرخاروندنم ندارم...الانم سرکار نرفتم نشستم مخصوا آقا سورنا تا وبلاگشو آپدیت کنم...اونقد عکس داری که نمیدونم کدوما رو گذاشتم کدوما رو نه ولی یه گذری میندازیم به یه سری عکسات...البته یکم در همه

اینجا بهت گفتم ژست بگیر مامانی 

قربون ژستات بشممم مــــن

 

 

 

خنده های تو از هر چی کندو عسل شیرین تره

 

 

 

 

 

 

وقتی خوابی مث فرشته هایی

عکس سمت راس بغل باباجون خوابیدی...عکس سمت چپ بغل بابایی

 

 

 

تو 20 ماهگیم از شیر گرفتمت گل پسرم...طی ده روز...خیییلی راحت کنار اومدی که اصللا فکرشم نمیکردم...اینجا هم جزو اولین بارهاس که بدون نانا خودت رومبل خوابت برد

 

 

 

 

فوشنجان نیشابور یه روز خوب  خووب توی باغ های هلو و آلو....

 

 

 

اینم به افتخار مامان و بابا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجام خانه بازی..

وااااای کلللی کیف کردی اینجا

تو این سرسره بادیه یه جیغایی میکشیدی از ذوق و یه کارایی میکردی که تا به حال ندیده بودیم

خندونک

 

 

 

 

دلم غش رف تا برگشتم عکسای بچگیاتو دیدم...گفتم بذار اینم به مناسبت 1 سال و 9 ماهگیت بذارم

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان آسیه
24 شهریور 94 21:55
ساینا
پاسخ
خاله معصومه
24 شهریور 94 22:49
سورنای عزیزم هر روز دای شیرین تر میشی قربونت برم .خیلی دوست دارم مخصوصا حالا که شیرین شدی و دیگه میتونی اسم ها رو هم بگی دلم برات تنگ شده .
ساینا
پاسخ
مرسی خاله معصومه گلم....منم دلم براتون تنگ شده...مرسی میای نو هی میبینی
عمه فروغ
25 شهریور 94 13:13
1 سال و 9 ماهه شدنت مبارک سورنای گلم ان شاا.. که مانا و پابرجا باشیبه به 1000 آفرین به گل پسر یکه دیگه مرد شده و از شیر گرفته شده ای جووووونم عکس هات مثل همیشه عالی بود و از دیدنشون لذت بردمروی ماهتم میبوسم ساینا جون با افتخار لینک شدید
ساینا
پاسخ
مرسی عمه فروغ ...آرشیدا گلی شما همهمینطور.....ممنون که همیشه بهم سر میزنی...شما هم لینک شدید
مهسا مامی رها
7 مهر 94 22:34
عاشق اون خنده هاتم سورنا جوون
ساینا
پاسخ
مرسی مامان رها جوونیی....
المیرا
17 مهر 94 0:20
ای جونم گل پسری ... مردی شده برا خودش... بووووووووووس
ساینا
پاسخ
ممرررسی المیراااجوووون....