سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

تولد دو سالگیت مبارک

1394/9/27 21:17
نویسنده : ساینا
720 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی.خوبی؟

تولد دو سالگیت مبارک پسر گلم.ایشالا 120 سال زنده باشی و بخندی.

خیلی وقته که من توی وبلاگت مطلب نگذاشتم.  دوست دارم ولی وقت نمی کنم اصلا. خیلی هنر کنم همون عکسامونو انتخاب می کنم و ویرایش می کنم. ولی به هر حال امروز به مناسبت تولدت تصمیم گرفتم حتما برات مطلب و عکس بذارم.

امسال تصمیم گرفتیم آذر ماه قبل تولدت بریم باهمدیگه مسافرت. اونم کجا؟؟؟ کییییششش. با چی؟ به قول تو: "هپینای بوزوووگ" یعنی هواپیمای بزرگ. از 14 تا 18 آذر اونجا بودیم. خیلی هم خوش گذشت به هممون. از اون خاطرات به یاد موندنی شد هر چند تو بزرگ بشی فکر نمی کنم چیزی یادت بیاد.

حالا چند تا از عکسای خوشگلتو می ذارم تا برسیم بعدش به جشن تولدت.

اول از همه این عکسو می ذارم که خوشحالی توی چشمات موج میزنه. هیچ چیزی رو بیشتر از دریا و آب بازی دوست نداری. دریا رو که می بینی گرفتنت از آب غیر ممکن می شه. لاحول و لا قوة الا بالله

 

 

 

 

 

برین کنااار. من دارم می رم دعوااا...

 

 

 

اینا هم چند تا عکس خوشگل دیگه از گلپسری

 

 

 

 

 

 

 

چطوره این کلاه بهم میاد؟ بادبادک چطور؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عجب بادی میاد رو اسکله. یوهوووووو....

 

 

 

 

 

 

ماشالا ماشالا تو این عکس مردی شدیا. انگار نه انگار که فقط دو سالته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم یک عکس از آخرین روز سفر وقتی گفتن مشهد برف میاد و پرواز به تاخیر خورد و من تو کنار دریا بودیم و مامانی توی بازار

 

 

 

 

خوووووووب. حالا می رسیم به جشن تولد دو سالگیییییت.

سه شنبه 24 آذر 94

تبلد تبلد ... تبلد تبلد ... تبلد تبلد .... تبلدت مبارک

تولدت مبارک عزیز دل مامان و بابا

 

 

 

 

فففففففف. خاموش شو . ففففف 

 

 

 

د میگم خاموش شو. ففففففففففففف

 

 

 

هاااااااا فففففففففففففففف ....

 

 

 

 

 

 

هورررررراااااااااااااا...

 

 

 

 

 

 

برف شادیییییییییییییی ...

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)