سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

نظرات (6)

آذرمی دخت
14 مهر 93 11:10
به به ، ایشاله که هرچی چشم بده ازت دور باشه سورنای نازی
ساینا
پاسخ
ممنونم خاله مهربووونم
معصومه
16 مهر 93 15:57
الههی همیشه تنش سالم باشه
ساینا
پاسخ
ممررسی معصومه جون...همینطور شماا
مامان دوباره
19 مهر 93 10:50
سلام. مبارکه سورنا جون. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی. یه آمیییییییییییییییییییییین بزرگ هم به دعاهای مامانی.
ساینا
پاسخ
فدات شم مریم جوون..خیلی لطف داری...همینطور رادین عزیزم ایشالا که همیشه تنش سالم باشه
مامان نفیسه
30 مهر 93 10:26
وای منم عاشق پسملی شدم .من بااجازه لینکتون کنم؟؟؟ .اگه شماهم موافقیدخبربدید
ساینا
پاسخ
مررسی منم عاشق آتریساجونم شدمم...حتمن عزیزم،لینک شدی
خاله زهرا
6 آبان 93 14:46
قربونت برم من عسله خاله ایشالله همیشه سالم باشی نانازم
ساینا
پاسخ
مرسی خاله جونم ایشالا در کنار شما
الهام مامان
6 آبان 93 17:34
عقیقه شنیده بودم ولی دقیقا چطوریه نمیدونم؟؟؟
ساینا
پاسخ
یه گوسفندی باید قربونی کنی و یه دعا قبلش بخونی و اسم بچه رو بیاری...بعد اونو خیراتوکنی و خودت هیچی نخوری و بهتره که استخونای گوسفندم یه جا زیر خاک دفن کنی...همین