سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

2ماهگی

1392/11/30 16:07
نویسنده : ساینا
238 بازدید
اشتراک گذاری

سورناجونم دوماهه شدی عزیزم...

روز به روز داری شیرینو شیرین تر میشی...عاشق خنده هاتم مامانی...تازه داری میخندی ...هرچند خیلی کم...ولی منو بابایی بال درمیاریم...دیگه این روزا به سختی روزای اول نیست...خدارو شکر خیلی آسونتر شده یا شایدم من عادت کردم...به هر حال خیلی زندگیمونو شیرین کردی گل پسرم..الان مث فرشته ها رو دستم خوابیدی و منم دلم نمیاد بذارمت و دارم یک دستی تایپ میکنم...خیلی دوستت دارم عزیزم

اینم عکس دوماهگیته...روز قبلش واکسنتو زدیم..یه کوچولو گریه کردی و یه کوچولو هم تب...خداروشکر اذیت نشدی..منکه از قبلش خیلی نگران بودم...فکر نمیکردم اینقد آروم باشی گلم...اینجاخونه مامان جون,بابایی تازه از راه اومده وشمارو بعد چندروز دید و شروع کرد به عکاسی ازت...انگار نه انگار که شیفت شب بوده ونخوابیده وکلی تو جاده رانندگی کرده..از بس ذوق داره بابایی برات...همش میگه دوست دارم سورنا رو بذارم تو کیفم وببرمش شرکت باخودم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سحرخلیل زاده
30 بهمن 92 16:09
خااااااااااالش فداش شه قبونت برم
ساینا
پاسخ
فدات خاله سحر بوووووس برای امیرعلی
خاله زهرا.
30 بهمن 92 16:11
الهي فدات بشم سورناي خوشگلم چقد ناز شدي تو اين روزا تنها کسي ک بيشتر داره دوريتو ت تحمل ميکنه منم الان ميفهمم دانشجوي شّهر ديگه بودن چقد سخته البته با به دنيا اومدن تو ديگه واقعا بهم ثابت شد
ساینا
پاسخ
آخـــــی خاله جونی...خب تو که راهت نزدیکه بیا پیشمون هر وقت درس نداری
الهام
30 بهمن 92 21:09
واااااااااای همزاده آرمانی که 2روز زودتر بدنیا اومده....ماشالله بزرگ شده بچمون...آفرین مامانی تنبلی نکن واسه نینی گولوی نازت بنویس
مامان محمد پارسا
6 اسفند 92 1:16
سلام هزار ماشاالله به سورنا خان پسری دیگه مردی شده واسه خودشا ساینا لینکت کردم بلینکم
ساینا
پاسخ
فدات شم عزیزدلم.....لطف داری لینکت کردم
مامان زیبا
12 اسفند 92 23:55
اینو ببین چه نازه چه نمکی داره خدا واست حفظش کنه
ساینا
پاسخ
ممنونم مامان زیبا جووون
مامان دخمل طلا
17 اسفند 92 20:14
اي جووووونم چه نازه بزرگ مرد كوچكمون خداحفظش كنه گل پسرتو
ساینا
پاسخ
فدات شم عزیزدلم ...لطف داری