سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

7ماهگی

1393/5/1 16:53
نویسنده : ساینا
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملی طلام..دیگه هفت ماهتم تموم شد.....خیلی وقته وبلاگتو آپدیت نکردم..آخه ماه رمضون و بابایی حس عکس گرفتنش پریده...منم همینطور...تا اینکه صدای خاله جونی در اومد  و منم دست به کار شدم و از عکسای قبلی گذاشتم اینجا...

ببین ماشالا چه شیطونی شدی پسرم...از دست تو مجبورشدم دور خونه رو بالشت بذارم..تا خدایی نکرده آسیبی نبینی...هر لحظه از یه جا سر در میاری تو چشم به هم زدنی کل خونه رو سینه خیز میری و با کمک یه کوچولو میتونی میشینی..و کلیم  د د ما ما ب ب میگی..همشم تشدید دار ....ولی از دندون هنوز خبری نیست...هنوز جزو کباب خورا نشدی پسرم...ایشالا به موقعش

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

خاله زهرا
1 مرداد 93 17:30
خاله قربونت بره عسلم چقد اينروزا زود ب زود دلم واست تنگ ميشه عشقي خاله جووووني
ساینا
پاسخ
منم خاله جونم....خوب شد وبلاگمو آپدیت کردم خاله جونم
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 18:57
سلااااااام چ وپسر نازی داری دوس جونیم ب منم سر بزن منتظرتماااااااااااااا
ساینا
پاسخ
سلااام ععزززیزدلممم.تو خوبی...چشات ناز میبینن عززیزدلممم...چشم حتمن میامممم..مرسی ..بازم سر بزنی اینجاا
معصومه
4 مرداد 93 16:24
فدات بشم من چقدر دوست دارم عزیزم
ساینا
پاسخ
خدانکنه عززیزدلممم...منم دوستت دارررم خاله جونمم..مرررسی که هی میای اینجاااا
الهام مامان
6 مرداد 93 19:43
چه پسری چه قند عسلی....ماشالله
ساینا
پاسخ
قررربون الهام جوونم بشمم..مرررسی
آذرمی دخت
11 مرداد 93 13:00
ساینا جون خیلی نی نی جیگری داری، عکس های خیلی خوشگلی ازش گرفتی .
ساینا
پاسخ
فدات شم عزززیزدلممم...چشات ناز میبینن...مرررسی که سر زدین
پریسا
15 مرداد 93 20:33
تورو خدا می بینی من با این همه پیگیری یادم رفته نظر بزارم ،
ساینا
پاسخ
دیر نشده که هنوووز...کدوم پریسایی عزیزمم
مامان تمنا
16 مرداد 93 2:17
عاششششششقتم اخه چقدر تو جیگرییییییییی
ساینا
پاسخ
قربونت بشم خاله آزی جوووونم...مرسی که میای اینجا
فهیمه
19 مرداد 93 2:41
ای جونم مثل بچه خارجیا میمونی عزیز دلم
ساینا
پاسخ
مررسی خاله خوشگلممممم