سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

عشق منی مامانی

1393/5/15 19:44
نویسنده : ساینا
677 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل پسرم...قربون قیافه همیشه خندونت بشم...ایشالا همیشه خنده رو لبت بمونه مامانی....

دیگه داری میشینی مامانی...مث فندق میشی وقتی نشستی...خووود خوووده فندق

مامانی همه رو عاشق خودت کردی ..تا چن روز دیر آپ میکنم وبلاگتو صدای همه در میاد...کلی از دوستای خاله هاا عاشقتن...عکس وایبر چندتاشون عکس شماسهمش عکس جدید میخان ازم...ایشالا اگه خدا بخواد تا ماه دیگه عقیقت میکنیم مامانی...خدا همه نی نیارو واسه مامان باباهاشون حفظ کنه

 

 

نمیدونم اینجا باز چیو هدف گرفتی 

 

 

وقتی خوابی مث فرشته ها میشی گل پسرم

 

 

دکتر به ما گفت که پستونک ندیم بهت تا 6 ماهگی...بیاا..

.حالا که دادیم بهت این وضعشه به مسخره گرفتی پستونکو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

خاله زهرا
15 مرداد 93 22:11
الهي من فدات شم خوشگل خاله عسله خاله نانازه من جيگرم عاششششقتم خاله جوووني بخدا يه دونيه يي دلم هميششششه.واست تنگه خوشگلم
ساینا
پاسخ
خاله جونم منم عاشقتم...تو هم یه دونه ای ..چرا همش گریه میکنی دلم خووون میشه خب
معصومه
16 مرداد 93 1:20
الهی فدات بشم من ک انقدر عشقی.اره زهره جونم حتما عقیقش کن پسرمون رو خدا حفظش کنه
ساینا
پاسخ
خدانکنه خاله جونممم...چشم عزیزم حتما اگه خدابخاد
مامان تمنا
16 مرداد 93 2:15
الهی من دورت بگردم،عسلم،خوشکلم،خوشتیپم،قربون اون شکل ماهت برم من
ساینا
پاسخ
ممنونم خاله آزی خوشگله...تمنا جوونم که خوشگلتره ماشاااالاااا
پریسا بهنامی
16 مرداد 93 15:22
عزیز دلم . ماشاله روز به روز نازتر و جیگر تر میشی قربونت برم. ایشاله همیشه سلامت باشی.
ساینا
پاسخ
فدای تو خاله جون مهربون...مرسی که میای اینجااا...کی بشه من بیام وبلاگ نی نیمووون
آذرمی دخت
16 مرداد 93 15:24
آخی چه نازی . مامانش واسش اسپند دود کن
ساینا
پاسخ
مرررسی عززیزدلممم.چشم عزیزم حتما
فهیمه
19 مرداد 93 2:40
خعلی جیگری ناناز من
ساینا
پاسخ
عجقمی خاله
❤MOONES❤
22 مرداد 93 14:23
وااااااااااااااااااااای خیلی نازه
ساینا
پاسخ
مررررررسی خاله
مامان مهدیس
30 آبان 93 16:15
چه عکسای جیگری از گل پسری میگیرین مامانیش عاشقش شدم
ساینا
پاسخ
ممنونم خاله مهدیس جونی،منم عاشق شماشدم