سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

اولین دندونت مبارک

1393/9/4 15:52
نویسنده : ساینا
8,333 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام سلام  صدتا سلام                 من اومدم با دندونام  

 

می خوام نشونتون بدم                  صاحب مروارید شدم

 

یواش یواش و بی صدا                  شدم جزو کباب خورا

 

 

 

 

 

رویش اولین دندونت مباااارک پسر گلم

 

 

 

 

نمیدونی چقد ذوق کردم دندونتو که دیدم عزیزدلم...یکم قبل دندون درآوردنت اذیت میکردی و همش بهونه میوردی منم آهنگ مورد علاقتو که همون سلناگومز بودو برات گذاشتم و توهم هی قر میدادی وتا آهنگ تموم میشد دوباره نقققق  تاااااااا 4 ساعت من همین آهنگو گوش میدادم دیگه مخم هنگ کرده بود  گفتم حتما این دفه از دندونته دیگه...رفتم یه قاشق آوردم و زدم رو لثت و دیدم که صدا داد تق تق منو میگی

اوژژژ قدر ذوق کردم که نگووو                

 

این عکسی که گذاشتم یه هفته بعد از دندون درآوردنته...عکس اولی که گرفتیم زیاد معلوم نمیشه

اینم آش دندونیت

 

 

تاریخ اولین دندون 

 

93/8/27

 

11 ماه و 4 روزگی

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان آتریسا
5 آذر 93 8:36
مبارک باشه گل پسر.سایناجون حالتوواحساستوبعدازدیدن دندونش درک می کنم .آدم دیوونه میشه وبسیارذوق زده
ساینا
پاسخ
آره واقعن ذوق کرده بودمقربونت برم عزیزدلم،ممنونم
مامان هانا و آریا
5 آذر 93 17:56
دندون خوشملت مبااااارک خاله
ساینا
پاسخ
مرررسی خاله جونمممممم
آذرمی دخت
9 آذر 93 8:56
مبارک باشه سورنا ناز نازی
ساینا
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم
مامان زیبا
14 آذر 93 17:28
به به مبارکه پس جیگر خاله مروارید دار شد
ساینا
پاسخ
مرسی خاله زیبا..آره بالاخره منم دندونام درومد
خاله زهرا
15 آذر 93 14:03
قربونت عشقم برم ک دندونشم درومده خاله جوني خوشکلم
ساینا
پاسخ
مرسی خاله جونم...دعا کن دردم نیاد
پریسا بهنامی
16 آذر 93 12:03
خاله فدات بشه با اون دندون موشیت
ساینا
پاسخ
خدانکنه خاله پری نازم...دوستت دارم...بازم بیا وبلاگم
معصومه
17 آذر 93 0:11
واااااای عزیزم مبارک باشه دندونت
ساینا
پاسخ
مرررررسی معصومه جونم...مرسی که هی میای بهم سر میزنی
شيما422
17 آذر 93 11:39
عزيزمممممم جيگر من دندون دراورده .مباركه عزيزم انشالله دونه دونه در ميان به راحتي و سلامتي.ببوس گل پسر رو از طرف من. ببخشيد چند وقت بود به وبلاگت سر نزده بودم الان كلي ذوقيدم.
ساینا
پاسخ
وااای شیما جونم...دلم برات تنگ شده بود خیلی زیادد....ممنونم که اومدی...سام جیگرمو ببوس...دلم براش یه ذره شده