سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

بزرگ مرد کوچک من

1393/9/20 23:28
نویسنده : ساینا
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون...4روز دیگه فقط مونده تا یک ساله بشی...پارسال این موقع تو دلم بودی و داشتی تکون میخوردی...امسال بهترین سال عمرم بوده چون خدا تو رو به من داد...از خدا ممنونم که تو رو به من داد...و روزی صد هزار بار هم شکر کنم بازم کمه..امیدوارم که به همه اونایی که بچه ندارن...طعم شیرین بچه دار شدنو بچشونه تو بهترین هدیه دنیایی...تو بهترین  وزیباترین پسر روی کره زمینی...حدااقل به نظر من خوشگل ترینی...خییییییییییلی دوستت دارم مامانی..عاشقتم...یک موتو با دنیا عوض نمیکنم....بزرگترین آرزوم اینه که  همیشه تنت سالم باشه و عاقبت بخیر بشی و بعدم تا وقتی من تواین دنیا هستم خدا هدیشو و همچنین عشقمو که باباییه از من نگیره...آمین

 

 


 

مامان جون امسال سالی پر از پستی وبلندی بود..پر از اتفاقای خوب و بد...ولی با وجود تو برام شیرین شد....تو یه معجزه ای تو زندگیمون...هیچ لذتی بالاتر ازین نیست که تو رو میبینم ...بوست میکنم..بغلت میکنم...راه رفتنتو که با کلی ذوق راه میری و میخوری زمین میبینم..وقتی برات سیب زمینی سرخ میکنم و زوووود میای میشینی و تند تند دهنت میکنی میبینم...وقتی دستتو به نشونه ادب کردن تکون میدی و محکم میگی دد دد دد میبینم..وقتی که قلقلکت میدمو غش خنده میشی و میبینم و ....امیدوارم یه روز تو هم بچه دار بشی و این چیزای رو که میگم درک کنی...هرچند تو بابا میشی و حس مامان بودن یه چیز دیگس...دل تو و بابایی بسوزه 

هر چی از شیرینیات بگم کم گفتم....مامانی 5 آذر هم دندون بالاییت درومد...تا الان کلن دوتا دندون داری یکی پایین..و دومی هم بالاییش...و بعد دندون دومیت کم کم شروع کردی به قدم برداشتن ...و هی میخوردی زمین...ولی الان چند روزه کلی راه میری ...کلی تو خونه از جلو میز تلوزیون میای جلو مبلا از جلو مبلا جلو میز و همین روزی هزااار بار تکرار میشه...و ماهم کلی استرس که الان نیفتی ..الان خدایی نکرده سرت به جایی نخوره....منکه تا میخوای بیفتی چشامو میبندم ولی با این حال کلی تشویقت میکنیم و برات دست میزنیم و تو هم ذوق زده میشی میخوای هی دوباره راه بری...با این آهنگ..ماشالا ماشالاااا ماشال ماشال ماشالاا

 

 

 

کلی به پاچه پامون میچسبی تا بلند شی...یه آشپزی راحت ندارم از دست تو..هی میای تو آشپزخونه و میچسبی به پاهام  و فقط میخوای که پیش تو بشینم و باهات بازی کنم....دایی مرتضی هم که بهت یاد داده وقتی راه میری با آهنک بگی دد دد ددد..و هر وقت که تو حال خودتی و داری راه میری همین آهنگو میزنی

امسال تولد افتاده توی ماه صفر و بین چهلم و 48م..و ما به احترام این ماه تولد تو انداختیم بعد صفر و 11دی و 9 ربیع الاول ..و یه جشن کوچولو و خودمونی میگیریم...تازه بعدشم ایشالا آتلیه میبریمت و ازت عکسای خوشگل میندازیم....هرچند هم که نیازی به آتلیه نیست اونقد که عکسای خوشگل موشکل داری...بذار چند تاشو برات بذارم تا یک سالت هنوز تموم نشدهمحبت

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

معصومه
21 آذر 93 2:08
واااااااااااااای عجب عکسایی داری فدات بشم من عزیزم عاشق عکستم که واستادی ماشا الله دست مامانی درد نکنه
ساینا
پاسخ
واای معصونه جون تو از کجا میفهمی وبلاگو آپ میکنممررررسی که هی میای اینجا....فدات بشم مررسییی
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
21 آذر 93 13:22
خیلیییییییییییییییی جیگریییییییییییی ماشاللهههههههههههههه
ساینا
پاسخ
فدااااات بششششششمممم،مررررسییییییی
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
21 آذر 93 17:42
مرسیییییییییییییییییی خالهمثه پسر گلی خودتون
ساینا
پاسخ
ممنونممممم عزیزدلممممم
مامان هانا و آریا
22 آذر 93 2:13
عزیزمممم پسمل ناااز[مااچ
ساینا
پاسخ
مرسی خاله
مامان آتریسا
23 آذر 93 10:08
ای جان به این پسمل خوشگل وخوش تیپ .مبارکه دندونای خوشگلت
ساینا
پاسخ
مرسی مامان آتریسا خوشگله...چشاتون خوشگل میبینه...مممنونم
پریسا بهنامی
23 آذر 93 12:35
ای جونم. عزیز خاله ماشاله دیگه داری مرد میشی قربونت برم
ساینا
پاسخ
آره خاله پری خوشگلم..خدا نکنه.....آره دیگه..ولی نمیدونم چرا هنوز دهنم بوی شیر میده
معصومه
24 آذر 93 0:27
یا از خاله جونای سورنا میپرسم یا اینکه خودم چندوقتی ی بار هی میام سر میزنم ببینم تغییر کرده یانه
ساینا
پاسخ
فدات بشم عزیزدلم...خیلی لطف داری...مرسی که اینقد سورنا رو دوست داری...سورنا هم عاشقته
مامان الهام
24 آذر 93 20:10
سلام شیرینم.... قربونه قد و بالاش بله که خوشگلترینه....خوشتیپترینم هست تازشم.خوشبحالتون که پسرتون راه افتاده مامانی....منم آرزوی وایسادن و راه رفتنه پسرمو دارم.... تو یکی که کلا نرو اتلیه....از من که رفتم بپرس....هیچکدوم بچه ها آروم نمیشند تو آتلیه
ساینا
پاسخ
سلام عشقم... خدانکنه عزیزدلمممنونمبه آرمان خوشگل و جذاب شما که نمیرسه تازشم...با اون لپای گردالووش..ایشالا راه میفته...عجله نکن برو خدارو شکر کن ،اگر راه بیفته پدرتو در میاره چمیدونم والا هی فک میکنم نرم کم کاری کردم،آخه بگ گراندای خوشگلی داره آتلیه..تازشم بچم آتلیه ندیده نشه در آینده
شیما422
24 آذر 93 21:26
ای خداااااا ای خدااااااا من چیکار کنم آخه قلبم از جا کنده میشه با عکسای سورنااااا جیگرم.قربونش برم ماشالله گل پسره به به. ببوسش حسابی گلم تولد 1 سالگی نفس هم مبارک باشه انشالله همیشه سلامت و خندون باشه در کنار خانواده ی عزیزش.
ساینا
پاسخ
وااای خدا نکنه خاله خوشگلم...مرسی خاله مهربونم....به آقا سام خوشگل که نمیرسم.. ممنون شیمای مهربونم...مررسی ..خیلی لطف کردی...دلم برای خودتو آقا سام خوشگلل تنگ شده
مامان طاها
25 آذر 93 10:47
تولدت مبارک گل پسر
ساینا
پاسخ
مررسی مامان طاها جونممم