سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

34 هفتگی

1392/8/24 17:51
نویسنده : ساینا
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر بلامماچ

ماشالاچقد بلااا شدی پسر گلم...اینقـــــــــد تکوووووون میخورررررررری که نگووو...

من و بابایی غش میکنیم از کارات...

این دفه که رفتم دکتر گفت پلاکتت اومده بالا ونیازی به قرص نیست...خیلی خوشحال شدم...هفته دیگم قراره برم سونو وزن...ببینم چقد توپولو شدی...

خداکنه وزنت خوب باشه عزیزدلم...فعلن که خیلی قلمبه شدم...

راستی مامان بزرگ وبابابزرگ این هفته اومدن خونمون زندایی جونم همراشون بود برای اولین بارمیومد خونمون...رفتیم باهم تختو کمدی رو که دوست داشتمو خریدیم...

خیلی ذوق چیدن اتاقتو دارم عزیزم...میخام کلی خوشکلاسیونش کنم 

 

دیروز روز عاشورا بود....منم تو خونه تنها بودم...خیلی دلم گرفته بود دوست داشتم منم مث خیلیا میرفتم وتو عزاداری شرکت میکردم...بابایی که شرکت بود منم که زیاد نمیتونم سرپا وایستم یا یه جا بشینم...ازطرفی شماهم که ماشالا توپولو شدی...دیگه کمتر میرم خیابون...

نشستم پای نت و با دوستای نی نی سایتیم هی حرف زدیم...خیلی دوستای خوبی دارم...کلی هم ازشون چیزی یاد گرفتم..ایشالا که دوستیمون پایدار بمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)