سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

سونو وزن جیگر طلا

1392/8/26 17:45
نویسنده : ساینا
386 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربون قد وبالات بره مامان....امروز رفتم سونو گرافی عزیزم دوباره روی ماهتو دیدیم..

ماشالا وزنت 2300 بود و برای 34 هفتگی خیلی خوب ومناسب بود..خیلی خوشحال شدم...

این دفه به دکتر گفتم میشه صورتشم نشونمون بدین...اونم برد رو صورتت...ای جونم ...

کلی ذوق کردیم من وبابایی...

بابایی میگه دماغش به تو رفته...میگه من احساس غربت کردم...

چرا شکل من نشده پس....

خدارو شکر که صحیح وسالمی پسرم...این برام از همه چی با ارزش تره...

ایشالا که همیجوری سالم بیای بغلم

تازه امروز رفتیم سرویس کالسکه رو هم برداشتیم...تخت وکمدم قرار بود برسه ولی چون باردندگی بود ،گفتن نفرستادن...ایشالا که فردا اونم میرسه...مامان بزرگم گفته منم فردا میایم تا اتاقشو بچینیم..وااااااااای خیلی خوشحالم کارام همه داره رو به راه میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثریا(کیارا)
26 آبان 92 22:05
سلام ساینا جونم ... خدا رو شکر ماشالا وزن نی نی هم خوب بوده ... به سلامتی وسایلش هم مبارکش باشه عزیزم مشتاق دیدنش هستم ... مواظب خودت و پسری باش
ساینا
پاسخ
سلام ثریا جونم...قربونت..آره خداروشکر خیلی خوشحالم...ولی مامانم هی میگه وزنش کمهنمیدونم ایشالا که 3 کیلو رو رد میکنه... ایشالا زود وسایلشم میچینم عکس میذارم... ممنون عزیزم که میای به وبلاگ پسملیم سر میزنی... مواظب خودتون باشین