سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

3 ماهگی پسر گلم

1392/12/24 11:20
نویسنده : ساینا
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم. تولد 3 ماهگیت مبارک. من و مامانی خیلی خوشحالیم که تو اومدی پیشمون عزیزم. از وقتی به دنیا اومدی زندگیمون از این رو به اون رو شده. همه دوستت دارن. همه تو سبزوار دلشون می خواد زود بریم پیششون که تو رو ببینن.

ماشالا هر چند روز یک پیشرفت کوچولو می کنی که ما کلی ذوق می کنیم. چند روز دست و پاهاتو تکون می دادی. بعدش خنده یاد گرفتی. بعد صداهای بامزه در آوردی که مثلا می خوای حرف بزنی. کم کم گردنتم نگه می داشتی که این چند روزه خیلی بهتر انجام می دی. این اولین حرفای منه با تو تو این سایت البته بعد از تولدت. ولی عوضش تا حالا بیشتر از هزار تا عکس و فیلم ازت گرفتم که فقط خوشگلاشو نگه می دارم تا همینطور از بزرگ شدنت خاطره داشته باشیم. هنوز کلی کارای دیگه مونده که باید انجام بدی. غلت بزنی، بشینی، چاردستوپا کنی، راه بری، حرف بزنی. منتظر همش هستیم هممون.

الان فقط 5-4 روز دیگه مونده تا اولین عید سال جدیدو کنار هم باشیم. حتما کلی بیشتر از هر سال بهمون خوش میگذره. این روزا هم که ما داریم خونه تکونی می کنیم و تو هم همش شیطونی می کنی. مامانیت خیلی خسته می شه این روزا. چون من می رم سر کار و مامانی هم مواظب توه و تا می خوابی میره سراغ خونه تکونی. یادت باشه که یک ذره هم بهمون کمک نکردیا.

اینم چند تا از عکسای همین 2-3 هفتت

اینو مامانی گرفته وقتی من سر کار بودم

 

اینم اولین باره که رو تختت درازت کردیم و تو هم اولین بار حواست به یک اسباب بازی جلب شد و چند دقیقه بود که چشم ازش برنمی داشتی. تازه فیلمتم داریم تو این لحظه

اینم که بدون شرح

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله زهرا
24 اسفند 92 20:49
اي جووونم چقد بزرگ شدي خاله جوني روزي نيست که عکسا و فيلما روزي 200بار نگاه نکنيم با اينکه هروقت عکساتو مرور ميکنيم دلتنگ تر ميشيم اما بازم اينکارو ميکنيم.البته گاهيم بهت حسودي ميکنيما از وقتي اومدي مامان جون ديگه قربون صدقه منو زري نميره همش تورو ناز ميکنه البته حقم داره ديگه مرسی خاله جونی..دیگه دارم فردا میام پیشتون تا عیدو باهم باشیم...فقط قول بدین ماچولم نکنینااا
بهاره
25 اسفند 92 12:33
qorbunesh besham maaaaaaaaaaaan فدای بهاره جونییی..