سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

یک سال کامل در کنار سورنا گذشت

1393/12/29 8:11
نویسنده : ساینا
693 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو صد هزار مرتبه شکر که امسال و با خوبی و خوشی و سلامتی طی کردی پسر گلم...ایشالا صد سال آینده زندگیتم همینطور باشه عزیزدل مامانی...خدارو صد هزار مرتبه شکر که امسال توبودی در کنارمون و باعث شدی به زندگی امیدوارتر بشیم...مشکلاتو از یادمون ببریم...و شادی رو به خونمون بیاریم ...

مامانجون گاهی وقتا بدترین اتفاق ها ...هدیه زمان و روزگارند...هیچوقت از داشتن مشکلات و بدترین اتفاق ها ناامید نشو...بدون که خدا حتما دوستت داشته که اون مشکلو سر راهت گذاشته تا بهت یه هدیه بزرگتر بده...همون هدیه ای که من امسال از خدا گرفتم...و باعث شد که یکم به خودم بیام...خطاهامو بپذیرم....و بدونم چطور با اونها مقابله کنم...خدارو صد هزااااار مرتبه شکر که تو و بابایی مهربونو دارم...ایشالا که همیشه سایه ی بابایی مهربون رو سرمون باشه

حالا بریم سراغ یه سری عکسای خوشگلت...تا ایشالا تو پست بعدی بیام ازت کلی تعریف کنم...الان که بیدار شدی فرصت نمیدی بهم دیگه یه جمله تایپ کنم

 

اینجا چند روز بعد از تولدته که رفتیم  بوژان کلی عکسای خوشگل گرفتیم

 

 

 

اینم عدد سال تولدته که مامانی درستش کرده

 

 

اینجام رو تاپ کلی آواز میخوندی و کیف میکردی ....دد دد ددد

 

 

 

 

 

 

 

آخرای اسفند 

 

 

اینجام کتابخونه باباجون

 

 

 

 

اینجا آخرین روز سال 93

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

عمه فروغ
7 فروردین 94 0:16
ای جووووووووونم چه عکس های خوشگلی ان شاا.. همیشه شاد و سلامت باشی سورنای گلم
ساینا
پاسخ
ای جونم مرسی عمه فروغ مهربون که همیشه بهم سر میزنی
خاله عاطفه
7 فروردین 94 14:11
سلااااام آقایییییی خوبی عزیزم؟؟؟ماشالله چقد ناز شدییییی عیدت مبارکککک عکساتو دیدم حال کردم سال خوبی داشته باشیییی وب منم بیای خوشحال میشم
ساینا
پاسخ
سلاااام..ممنون خاله عاطفه جووون... ممنون چشاتون ناز میبینه شما هم ایشالا سال خوبی داشته باشین چشم حتما میام