سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

همیشه باش...

1394/1/26 15:15
نویسنده : ساینا
562 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

زمانهایی هست که نمیخواهم عقربه های ساعت حرکت کند!!

 

نمی خواهم روزها به سرعت بگذرند !

 

و دلت می خواهد زمان را در لحظه متوقف شود!

 

این است حال و روز این روزهای من...

 

بله،مدتیست دلبندم هر روز و هر لحظه با من است.

 

و این عطر وجودش است که مرا لبریز می کند.

 

لبریز از بودن

 

ماندنی با عشق و امید

 

امیدی زیبا به همراه ترسیم رویایی نه چندان دور از دسترس.

 

این امید را دوست دارم

 

که باعث زنده ماندنم می شود.

 

پســـرم،عزیـــزترینم،به خود می بالم که فرزندی چون تو دارم

 

و از خدای خویش همیشه سپاسگذار وجود نازنینت هستم.

 

همیشه باش.

 

همینقدر نزدیک.

 

همینطور مهربان.

 

همین اندازه ستودنی....

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان ندا
26 فروردین 94 15:44
اییییی جوووووونممممم خدددااااا نگهت داره که اینقد نازی چ موهای قشنگی برعکس بچه من که کچله
ساینا
پاسخ
مرسی مامان ندا جونم...وای چه جیگری داری..الان دیدمش موهاش در میاد بابا نگران نباش
مامان عاشق
26 فروردین 94 17:22
هزار قل هوالله
ساینا
پاسخ
ممنون مامان عاشق عزیزم
عمه فروغ
27 فروردین 94 0:05
خدا براتون نگه داره انشاا.. همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
ساینا
پاسخ
مرسی عمه فروغ مهربون
پریسا بهنامی
1 اردیبهشت 94 12:01
ماشاله هر روز نازتر از دیروز
ساینا
پاسخ
مرسی خاله پری جون...ان شالله یهزودی نی نی خوشگل خودتون
معصومه
5 اردیبهشت 94 3:35
سلام سورنای عزیزم جیگرتو برم عزیز دلم با این عکسات.ماشالله عزیزم روز به روز خوشگل تر و جیگر تر میشی.خیییلی دوست دارم.
ساینا
پاسخ
مرسی خاله معصومه جونم....چشات خوشگل میبینه...آی لاویوووو
خاله زهرا
5 اردیبهشت 94 12:05
الهيييي فدات شم قندعسلم،عااااشقتم خاله جوني دل تنگتم شديييييييد
ساینا
پاسخ
منم خاله جونییییییامروز پای تلفن صدای خاله رویا رو شنیدم اونقد گریه کردممممدلم براتون تنگ شده
المیرا
16 اردیبهشت 94 17:40
سلام مامانی خوبین؟ تازه با وبتون آشنا شدم چه گل پسری دارین من که عاشقش شدم خدا حفظش کنه واستون
ساینا
پاسخ
سلام المیرا جون...خوشبختم از آشناییت عزیزم...فدات شم عزیزم لطف دارینمرسی انشالله
مامان آتریسا
28 اردیبهشت 94 8:19
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
ساینا
پاسخ