سورنای نازمسورنای نازم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

بهترین هدیه دنیا

خوشتیپ من

1394/2/21 18:57
نویسنده : ساینا
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام گل پسر خوشگل و شیطون و بلا و خوشتیپ من

عاشق کاراتم مامانی...عاشق فیگورات...شیطنتات

امروز اومدم با کلی عکس

 

این عکس روزیه که با همکارای بابایی رفته بودیم باغرود.

18 اردیبهشت94...

کلی کیف کردی و به قول خودت فو ینی توپ بازی کردی و 

مهی ینی ماهی دید و توتو...از آسمونم باده ینی بارون بارید

و هوا کلی بهاری و توپ شده بودجای همگی خالی بود

آخ قربون اون فیگورت بشه  مامانــــــــــــــــــــــــــی

 

 

وای مامانی اینجا اونقد پاهاتو کوبیدی تو آبا و شلپ شولوپ کردی که تا زانو خیس شده بودی و ول کن هم نبودی...دنبال یه ذره آب میگردی هرجا که ببینی و بری آبازی کنی

 

 

اینجا هم روز 13 به در که بابایی و شما 3تایی رفتیم و به درش کردیممم

اینجا هم بابایی کار همیشگیشو البته این بار جلو شکوفه های گیلاس انجام داد

 

 

اینجا هم باغرود...من باهات دالی بازی میکردم و کلی ذوق کرده بودیبوس

وای عاشق اون عکستم که کلافه شدی

بغل بابایی بودی میگی ولم کنید دیگه میخوام برم...چقد عکس می گیرید خندونک

 

 

اینجا هم یه روز از روزای عید 94....

با بابایی و شما که در حال نی نای کردنی همیشه

کلی خوش گذشت

 

 

تنبل خان میگه بغلم کن

 

 

 

اینجا هم نه نههههههههه....ینی لا لااااااااااااااااکرده پسرممم...

قربون اون قیافه معصومت بشم من

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

ĸoѕαr
21 اردیبهشت 94 20:43
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
ساینا
پاسخ
سلام کوثرجون...ممنون عزیزدلم لطف داری خدانکنه عزیزم چششم حتما میام عزیزم
عمه فروغ
23 اردیبهشت 94 11:37
خوشحالم که روزهای خوب و شادی داشتی عزیزم ان شاا.. همیشه شاد و خوش باشی ای جوووووووووووووونم چه عکس های نازی
ساینا
پاسخ
ممنون عمه فروغ جون...همینطور واسه شما و نی نی نازتون
المیرا
23 اردیبهشت 94 12:58
ای جونم عزییییییزم اخ که من عاشق اون عکس خوابیش شدم
ساینا
پاسخ
مرسی المیرا جووووون
معصومه
7 خرداد 94 1:01
سلام سورنای عزیزم و زهره جونی.الهیی من فدای ژس گرفتنات بشم عشق من .دلم برات خیلی تنگ شده
ساینا
پاسخ
سلام معصومه جونی...فدات شم مرسی که همیشه به ما سر میزنی..قربونت چشات خوشگل دیدهسورناهم دلش واست تنگ شده
مهسا
16 خرداد 94 15:30
ای جااانم..به این پسر بانمک و خوش تیییپ عاشق ژست گرفتن و اون خنده هاشم
ساینا
پاسخ
فدات شم مهساجونییی..خیلی لطف داری گلم
مهسا
16 خرداد 94 15:31
راستی مامان ساینا عکس هاتون خیلی شفاف و خوشکل شده....میتونم مدل دوربینتون رو بدونم؟ در ضمن به ما هم سر بزنین ...خوشحال میشم
ساینا
پاسخ
مهساجوم چشم حتما میام...بخدا این وروجک واسه من وقت نمیذاره...مدل دوربینمونمD700 canon
المیرا
21 خرداد 94 13:16
مامانی چرا آپ نمی کنی؟ دلم برا سورناجونی تنگ شده
ساینا
پاسخ
اینم بخاطر گل روی شما..آپ کردم عزیزززم